Augmented en virtual reality ontwikkeling

Alle mogelijke berichten over overgewicht in de pers. Graag met bronvermelding.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dabe
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-06-2023 21:59

Augmented en virtual reality ontwikkeling

Bericht door dabe » 10-06-2023 13:15

Ik wil graag meer weten over het ontwikkelen van toepassingen met behulp van augmented en virtual reality. Welke technologieën en tools worden gebruikt om dergelijke toepassingen te maken en welke functies en mogelijkheden bieden ze gebruikers?
Gebruikersavatar
lacherty
Berichten: 6
Lid geworden op: 10-06-2023 13:20

Re: Augmented en virtual reality ontwikkeling

Bericht door lacherty » 10-06-2023 13:27

Voor het ontwikkelen van toepassingen met augmented en virtual reality zijn speciale technologieën en tools nodig. Softwareplatforms zoals Unity en Unreal Engine worden vaak gebruikt om dergelijke toepassingen te maken. Hiermee kunnen ontwikkelaars realistische virtuele werelden creëren en augmented reality toevoegen aan echte omgevingen. Meer informatie is hier beschikbaar https://innowise-group.com/nl/ar-vr-development/
Laatst gewijzigd door lacherty op 15-08-2023 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dabe
Berichten: 5
Lid geworden op: 09-06-2023 21:59

Re: Augmented en virtual reality ontwikkeling

Bericht door dabe » 10-06-2023 13:35

Bedankt voor de verstrekte informatie. Op de een of andere manier ben ik dit niet eerder tegengekomen, dus ik was niet op de hoogte van alle bijzonderheden.
Gebruikersavatar
minheft
Berichten: 4
Lid geworden op: 05-09-2023 10:58

Re: Augmented en virtual reality ontwikkeling

Bericht door minheft » 05-09-2023 12:00

Ik waardeer je streven naar innovatie enorm. Maar uit eigen ervaring weet ik dat dergelijke ontwikkelingen gewoon echt heel resource-intensief zijn! Ik denk dat je netherland vps als hostingoptie voor je website moet overwegen. Anders kun je veel tijd verspillen. De server kan de belasting misschien niet aan, en al je inspanningen kunnen dan voor niets zijn.
Plaats reactie