medicijnen (antidepressiva) en aankomen

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips die te maken hebben met deze vermageringsoperatie gepost worden.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Neyana
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-04-2017 09:56

Bericht door Neyana » 07-04-2017 08:42

Ik had in het begin ook echt geen honger. Zat gewoon op de klok te kijken wanneer ik moest gaan eten. En dan was het zover, dan at ik omdat het moest...

Nu ruim een half jaar verder kan ik echt weer honger hebben. Niet alleen hoofd honger (verveling?) maar ook echt honger. Zo rond de lunch en avondeten begint mijn maag wel te knorren.
Heeft niks met de AD te maken want had ik daarvoor ook al.

Trotse tante, fijn dat je je zo goed voelt! Hadden ze jou nog iets gezegd qua AD en deze operatie? Merk je dat de opname van de medicatie voldoende voor je is? Ben je ook aangekomen voor de sleeve door de AD?

Ik slik t nu ruim een week, kan er weinig over zeggen nog. Maar val nog wel af :wink:
1-6-2014 122 kg

Op eigen kracht afgevallen tot 93 kg

29-8-2016 Sleeve gekregen, huidige gewicht 64 kg
Neyana
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-04-2017 09:56

Bericht door Neyana » 07-04-2017 08:48

MarieClaire schreef:Ik heb een lichte voorkeur voor de sleeve. Maar uiteindelijk bepaalt de chirurg het.

Ik zou wel helemaal af willen bouwen. Volgende week heb ik een afspraak en wil het er over hebben.
Je mag zeker je voorkeur uitspreken! Heb ik ook gedaan. Chirurg zei alleen dat als het "technisch" niet mogelijk is je alsnog op de tafel een GBP krijgt. Ik zat ook zo in twijfel, ik zag mezelf eerder met een sleeve dan met een GBP. Heb t pas op de dag zelf met de chirurg overlegd :oops: Heb t hele weekend lopen malen. Moet ook zeggen dat ik totaal geen voorlichting verder heb gehad en dat een GBP vanzelfsprekend zou zijn. Chirurg deed absoluut niet moeilijk, begreep mijn keuze. Legde de voor en nadelen uit en heeft een sleeve gemaakt. Nadeel is gewoon dat er te weinig bekend is over een sleeve op lange termijn. En dat de resultaten minder zouden zijn. Maar ik heb prima resultaat behaald en in zeer korte tijd.
1-6-2014 122 kg

Op eigen kracht afgevallen tot 93 kg

29-8-2016 Sleeve gekregen, huidige gewicht 64 kg
Plaats reactie