Sleeve sinds 2005. Maag flink vergroot..opnieuw? .

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips die te maken hebben met deze vermageringsoperatie gepost worden.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Happyangel
Berichten: 10
Lid geworden op: 08-10-2017 18:34

Bericht door Happyangel » 05-05-2018 18:42

Sorry! Dat duurde even.
Omdat ik het zo druk heb๐Ÿ˜‚
met lopen, fietsen, winkelen etc.
Het gaat super!
Re-sleeve was een zinvolle operatie, aldus de arts.
Mijn maagje is aanzienlijk kleiner,
En ik geniet ervan!
Inmiddels is operatie 2.5 week geleden. Ben nu7 kg lichter. Totaal met voortraject 13.8๐Ÿ˜
Na 3 dagen weer in beweging en maandag wwer aan het werk!
2005 gastric sleeve in Emmen
10 sept 2017 doorverwijzing HA naar Vitalys
4 oktober slikfoto, bloedonderzoek en afspraak chirurg,
8 november intake Hoogeveen
21 feb start traject NOK Hoogeveen
20 maart POS
16 april Operatie
Bloemschikkertje
Berichten: 525
Lid geworden op: 26-10-2017 09:25

Bericht door Bloemschikkertje » 05-05-2018 20:05

Fijn om te lezen dat het geslaagd is, succes met het afvallen.
bye bye BACTERIE .... GBP operatie op 25/01/2018

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 05-05-2018 20:25

Wat fijn!
Veel succes met verliezen!
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Michl
Berichten: 117
Lid geworden op: 30-04-2016 19:34

Heb je verhaal gelezen

Bericht door Michl » 01-11-2018 15:29

Hallo Happyangel!

En, hoe gaat het inmiddels? Ik ben even op zoek naar dit soort ervaringen, heb sterk de indruk dat mijn sleeve flink groter geworden is, maar medio december weet ik meer (of nog later, dan zie ik de chirurg pas, nog geen onderzoek gepland natuurlijk). Maar ik heb sterk het vermoeden. Echt honger, knorrende maag en ik kan ook eten wat ik wil, binnen de perken nog steeds natuurlijk, zonder dat ik last heb van vet of suiker. Dit had ik eerst wel, een klein hapje van een krentenbol maakte me al misselijk. Ik ben ook flink aangekomen. Dankzij erg fijne reacties en raad hier op het forum, heb ik mezelf weer op het goede spoor gezet en ben ik per vandaag begonnen met alles weer opschrijven en afmeten wat ik eet. Dat deed ik niet meer. Maar ik ben benieuwd of het bij jou het gewenste effect heeft gehad. Ik ga de eventuele re sleeve zelf bekostigen, dat is ook weer best een ding, het gaat toch van onze spaarpot af. Ik heb het er zeer zeker wel voor over, maar het zet de beslissing goed op scherp, zoiezo, weer een operatie. Gek genoeg vind ik dat laatste niet eens erg. Mijn man snapt het niet, die zou het nooit doen zegt hij. Maar ja, hij weegt al 25 jaar hetzelfde dus hij weet niet wat hij zegt ! Groet!
2016. Mijn jaar. Het eerste jaar van de rest van mijn leven!
Plaats reactie