sleeve en veel eten

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips die te maken hebben met deze vermageringsoperatie gepost worden.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Cor88
Berichten: 78
Lid geworden op: 27-05-2018 15:43

Bericht door Cor88 » 29-04-2019 11:39

@fdej nou precies dat.. vroeg alleen om ervaringen en de belerende wetens happers hier had ik verder niet veel aan.. het is voor mij een kwestie van de juiste balans vinden.. ik weeg nu 81 mijn streef is 78 maar ik ben nu ook al zeer tevreden.. het is nog geen jaar geleden en ben bijna waar ik moet zijn. Mentaal gaat t ook een stuk beter
Cor88
Berichten: 78
Lid geworden op: 27-05-2018 15:43

Bericht door Cor88 » 29-04-2019 15:43

Ik ben trouwens recentelijk aan de pil gegaan microgenon 30.. iemand die dit ook is gaan gebruiken sinds de sleede? Merk je verschil? Ik merk wel dat ik meer vocht vasthou
Saffron
Berichten: 382
Lid geworden op: 03-11-2017 20:38

Bericht door Saffron » 29-04-2019 17:38

Cor88 schreef:@fdej nou precies dat.. vroeg alleen om ervaringen en de belerende wetens happers hier had ik verder niet veel aan.. het is voor mij een kwestie van de juiste balans vinden.. ik weeg nu 81 mijn streef is 78 maar ik ben nu ook al zeer tevreden.. het is nog geen jaar geleden en ben bijna waar ik moet zijn. Mentaal gaat t ook een stuk beter
Top, Cor! Ben blij voor je!
GBP op 17-4-2018
razz
Berichten: 358
Lid geworden op: 03-07-2014 22:29

Bericht door razz » 29-04-2019 19:19

Cor88 schreef:@fdej nou precies dat.. vroeg alleen om ervaringen en de belerende wetens happers hier had ik verder niet veel aan.. het is voor mij een kwestie van de juiste balans vinden.. ik weeg nu 81 mijn streef is 78 maar ik ben nu ook al zeer tevreden.. het is nog geen jaar geleden en ben bijna waar ik moet zijn. Mentaal gaat t ook een stuk beter
Ik heb alle berichten eens opnieuw gelezen en moet zeggen dat vooral Tigger met bizar veel geduld en interesse elke keer keurig netjes antwoord op al je vragen.
Je komt hier alleen maar een berichtje plaatsen wanneer je in paniek raakt wanneer de halve fles wijn of gin tonic in combinatie met een halve pistolet filet americain die je dat weekend hebt gedronken/opgegeten je dwars zit en eigenlijk iemand zoekt die je een schouderklopje geeft en zegt dat je het prima hebt gedaan.

Al het vriendelijke en goede advies wat je hebt gekregen kwalificeer jij als
hier had ik verder niet veel aan
Wat ik eigenlijk niet netjes vind.

Desondanks hoop ik echt dat je uiteindelijk op je streefgewicht komt, wat overigens nog het makkelijkste is na een maagverkleining.
De kunst is straks stabiel te blijven en niet meer aan te komen en ook daarbij wens ik je veel succes. (Zal je nodig hebben)
Sleeve 06-2014
Afbeelding
Nieuwe ik
De Weegschaal
Cor88
Berichten: 78
Lid geworden op: 27-05-2018 15:43

Bericht door Cor88 » 29-04-2019 23:13

Zal ik zeker nodig hebben! Iedereen hier denk ik. Bedankt hè joejoe
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 30-04-2019 11:08

razz schreef:
Cor88 schreef:@fdej nou precies dat.. vroeg alleen om ervaringen en de belerende wetens happers hier had ik verder niet veel aan.. het is voor mij een kwestie van de juiste balans vinden.. ik weeg nu 81 mijn streef is 78 maar ik ben nu ook al zeer tevreden.. het is nog geen jaar geleden en ben bijna waar ik moet zijn. Mentaal gaat t ook een stuk beter
Ik heb alle berichten eens opnieuw gelezen en moet zeggen dat vooral Tigger met bizar veel geduld en interesse elke keer keurig netjes antwoord op al je vragen.
Je komt hier alleen maar een berichtje plaatsen wanneer je in paniek raakt wanneer de halve fles wijn of gin tonic in combinatie met een halve pistolet filet americain die je dat weekend hebt gedronken/opgegeten je dwars zit en eigenlijk iemand zoekt die je een schouderklopje geeft en zegt dat je het prima hebt gedaan.

Al het vriendelijke en goede advies wat je hebt gekregen kwalificeer jij als
hier had ik verder niet veel aan
Wat ik eigenlijk niet netjes vind.

Desondanks hoop ik echt dat je uiteindelijk op je streefgewicht komt, wat overigens nog het makkelijkste is na een maagverkleining.
De kunst is straks stabiel te blijven en niet meer aan te komen en ook daarbij wens ik je veel succes. (Zal je nodig hebben)
Dankjewel Razz!
Ja, inderdaad, afvallen is geen kunst met een wls, maar het op gewicht blijven is pas echt een uitdaging.
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
De nog te zware
Berichten: 7808
Lid geworden op: 22-03-2013 13:59

Bericht door De nog te zware » 30-04-2019 12:25

Cor, geen idee of ik de schoen moet aantrekken en passen, maar.... ik vind je opmerking beledigend en bezerend.

Je zet hier een draadje op, mensen reageren om je te helpen/ideeën te geven wat JOU zou kunnen helpen.
Daar komt geen antwoord op, behalve dat je niks aan wetenschap hebt en geeft weer mondjesmaat een indruk van hoe het nu met je gaat, maar niet hoe je daar gekomen bent en of je iets aan de inzet van lotgenoten hier had.......geen idee.
Zo help JIJ ook niet anderen verder, die na jou zich in je problemen herkennen.

Op die manier open je niet echt de weg om je nog verder te helpen, zoals met de pil vraag....want tja...........
Afbeelding

Startgewicht 13 april 105.5kg
Sleeve 4/5/13 99.5kg
Na drie jaar 62 kg
Na vier jaar 63kg
Plaats reactie