Vragen UZ Gent

Hier kunnen er vragen, opmerkingen, ervaringen en tips die te maken hebben met deze vermageringsoperatie gepost worden.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Theelepeltje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-01-2019 23:53

Vragen UZ Gent

Bericht door Theelepeltje » 10-06-2019 12:32

Hoi lieve mensen, fijne pinksteren! :)

Ik ben dit forum aan het verkennen. Ik heb deze week te horen gekregen dat ik niet in NL (Zeeland) geopereerd kan worden en moet uitwijken naar UZ Gent. Wij hebben een fertiliteitstraject gehad in Gent en zijn daar uiterst tevreden over. (Al is't nog niet gelukt) Het is plots een grote verandering, want van voorlichting en screening van een GBP en zh in Nederland, is het medisch noodzakelijk om naar een Sleeve in België te gaan. Nu heb ik een aantal vragen over de Belgische/UZ Gentse werkwijze.

1. Is er een crashdieet nodig voor de operatie?
2. Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de wachttijden zijn tussen het laatste bezoek aan de arts en de operatie? (Screening heb ik bijna al gehad met groen licht, moet alleen voor voorlichting nog naar Gent)
3. Qua voeding na de operatie: hoelang moet je vloeibaar eten? Er is zoooveel verschil tussen zh!
4. Iemand ervaring met de Sadi? Doet Gent dat?

Overige info: ik word ws geopereerd door prof. Yves van Nieuwenhove.
Afbeelding
Bloemschikkertje
Berichten: 525
Lid geworden op: 26-10-2017 09:25

Bericht door Bloemschikkertje » 13-06-2019 19:22

bye bye BACTERIE .... GBP operatie op 25/01/2018

Afbeelding
Theelepeltje
Berichten: 8
Lid geworden op: 08-01-2019 23:53

Bericht door Theelepeltje » 14-06-2019 11:55

Dankjewel Bloemschikkertje!!
Afbeelding
Plaats reactie