Even voorstellen

de titel zegt het al. Stel je even voor, dan kunnen we je verwelkomen!

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Ram1990
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-06-2023 20:41

Even voorstellen

Bericht door Ram1990 » 28-06-2023 09:33

Hoi allemaal,
Wat fijn dat er een forum is zo kan ik veel informatie en ervaringen lezen, ik ben nieuw hier en heb a.s 10 juli mijn analyse dag. Ik vind het erg spannend omdat ik dan gelijk te horen krijg of ik groen licht krijg van de psycholoog en diëtiste.(van chirurg heb ik al groen licht gekregen bij de intake.) ik heb een bmi van net 35 met daarbij hypertensie en insuline resistentie. Ik twijfel erg tussen een sleeve en gbp, de arts gaf in het korte gesprek aan dat hij mij adviseerde om een sleeve te doen omdat hier minder complicaties op de lange termijn zouden zijn… dat klinkt natuurlijk heel goed alleen had ik ergens gelezen dat je met insuline resistentie beter voor een gbp zou kunnen kiezen? En nog een dingetje toen ik op de poli kwam ben ik best geschrokken er zaten namelijk twee dames met een sonde… ik weet natuurlijk niet wat er daarvoor gebeurd is maar ik was er wel een beetje van ondersteboven…

Lieve groetjes,

Ram ♈️
Plaats reactie