zorgsaam ziekenhuis terneuzen!

Hier kan er informatie gepost worden over de ziekenhuizen en de artsen

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Romy
Berichten: 92
Lid geworden op: 02-08-2017 18:29

Bericht door Romy » 08-09-2017 20:33

Inmiddels heb je de operatie erop zitten Nicky, hoop dat het goed met je gaat 4(
GBP okt 2017
regenboog
Berichten: 47
Lid geworden op: 18-02-2017 21:39

Bericht door regenboog » 08-09-2017 22:51

Romy schreef:Hé Nicky,
nog even een vraagje hoor, was de diëtiste 'streng'?
Zelf heb ik als volwassene niet onder begeleiding gelijnd. Wel heeft de dokter mijn gewicht zien schommelen, dus die is wel op de hoogte en staat vierkant achter mij.
Maar voel me zo onzeker, ben zo bang dat ik het daarop straks niet krijg, of bv eerst verplicht onder begeleiding moet lijnen.
Doe het liever gelijk met de operatie onder begeleiding.
Pfff....wat een onzekerheid :lol: .

Hoe is het met jou, hoe was je gesprek vrijdag?Wat is pos precies, is dat dan weer anders dan de vpk waar je ook je afspraak mee hebt gehad?
Ik begrijp het verschil nog niet zo goed :oops: .
Echt aftellen nu voor jou 7(
Voortraject van de diëtiste gaat niet om het lijnen, maar om het aanleren van gezonder eten.
Romy
Berichten: 92
Lid geworden op: 02-08-2017 18:29

Bericht door Romy » 10-09-2017 18:52

([/quote]

Voortraject van de diëtiste gaat niet om het lijnen, maar om het aanleren van gezonder eten.[/quote]

Ik snap hoe je het bedoelt, maar mijn vraag kwam voort uit zenuwen dat ik het nu nog niet krijg, omdat ik als volwassene wel meerdere afgevallen ben, maar dit niet onder begeleiding was, snap je?
Gevalletje stressssssssss :mrgreen:
GBP okt 2017
Romy
Berichten: 92
Lid geworden op: 02-08-2017 18:29

Bericht door Romy » 13-09-2017 05:56

Ik weet niet of je al weer meeleest Nicky, maar zet het toch alvast neer, ook voor de anderen die dit lezen: ik heb mijn 'ja' binnen! :D
Eind volgende week weer een afspraak en dan hoor ik mijn datum.

Nadien stap ik ook over op de internist in het adrz, veel makkelijker en waar de telefoniste eerst zei dat dit niet kon, vroeg de vpk zelf of ik dat zou willen of niet.
Hoe gaat het met je? Alweer een paar daagjes thuis denk ik?
GBP okt 2017
Plaats reactie