Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem

Hier kan er informatie gepost worden over de ziekenhuizen en de artsen

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
natasja
Berichten: 25
Lid geworden op: 19-01-2011 17:44

Bericht door natasja » 19-07-2011 21:31

Quote verwijderd ivm traagheid forum

jeetje marije,je had later de screening en dan word je als nog eerder geopereerd!! :P
ben wel heel blij voor je hoor!! :D

liefs natas
Marije
Berichten: 572
Lid geworden op: 24-01-2011 23:22

Bericht door Marije » 19-07-2011 22:08

??? Wel heel raar hoor Natasja! Wanneer heb jij je screening gehad dan? Misschien dat het nog iets met de zorgverzekeraar te maken heeft????? Ik weet het niet hoor, kan me anders niet voorstellen wat de reden zou kunnen zijn dat ik je voorbij ben gegaan in het traject.... :?
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wKJMU4Y/]
Afbeelding

09-09-2011 GBP door Dr. Berends in het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem
maggutietsjeminderzijn:)
Berichten: 2091
Lid geworden op: 20-05-2011 23:38

Bericht door maggutietsjeminderzijn:) » 19-07-2011 22:48

@Marije hahaha ik zie nu je correctie pas... ik belde altijd daarheen en dan zag ik wel of ik goed zat...hihihi!!!
Maar dat komt denk ik doordat ik nix met het NOK te maken heb (gehad).

@michico geef jij je geld maar lekker aan andere dingen uit: TV en telefoon zijn bij de prijs inbegrepen!!
Internet ook, maar dan moet je wel weer mobiel zijn: in de hal (het atrium) staan 4 computers die je gebruiken kunt!
Er schijnt ook wifi te zijn maar die is nog niet operationeel!

O ja en weet je wat ook heeeeeeeeeeeerlijk is: ze hebben tempurmatrassen daar: die liggen echt heeeel fijn.
Het toeval wil dat ik mijn eigen tempurkussen meegenomen had (want die hebben ze dna weer niet) dus ik sliep daar als een prinses (behalve de nachten dat ik zo moest braken!!)
Pas maar op jij: straks wil je helemaal niet meer naar huis :lol:
26-4-11 GB in Rijnstate Arnhem
michico
Berichten: 468
Lid geworden op: 26-02-2011 17:41

Bericht door michico » 19-07-2011 23:29

jippie. Ik neem ook wel een boek mee maar of ik daar mijn aandacht bij kan houden weet ik nog niet hangt een beetje af hoe de narcose valt en de pijnstilling als ik die nodig heb dus dan is de tv wel weer een mooie afleiding om je dag door te komen. Het is daar dus beter dan 'ons' ziekenhuis, tv is wel gratis maar de telefoon niet, we hebben ook pc's staan die je gratis kunt gebruiken. Als dit ziekenhuis me goed bevalt ga ik misschien wel solliciteren naar een baan daar als ik weer op gewicht ben en ik hopelijk niet zo'n last heb van mijn gewrichten (de meningen zijn verdeeld of ik reuma heb of niet 2 artsen zeggen van wel en 1 van niet en het uwv zegt ook van wel). Mijn ouders en broertje wonen in Arnhem en ik zou best wel weer die kant op willen, Nieuwegein vind ik niet zo geweldig maar ja heb wel weer een vriendenkring opgebouwd hier. Ik zou wel weer mijn vak van radiologisch laborant of medisch nucleair werker willen oppakken. IK VERVEEL ME ZOOOOOOO zo zonder baan.
5 oktober operatie rijnstate


Afbeelding
antoinet
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-05-2011 07:36

hilversum

Bericht door antoinet » 23-07-2011 23:29

A.S maandag moet ik naar hilversum
wat kan ik allemaal verwachten wil me een beetje voorbereiden wat me te wachten staat
vindt het zo spannend allemaal
groetjesss antoinet
anneke
Berichten: 95
Lid geworden op: 20-03-2011 17:17

Bericht door anneke » 24-07-2011 20:21

michico

Tv is gratis!!!!
Afbeelding

6 mei is de grote dag.
Marije
Berichten: 572
Lid geworden op: 24-01-2011 23:22

Bericht door Marije » 24-07-2011 21:30

@ Antoinet, het valt allemaal erg mee daar hoor. Ik zat me er veel drukker over te maken dan achteraf nodig bleek te zijn. Je neemt plaats in de wachtruimte en wordt samen met een aantal lotgenoten (in mijn geval waren we met ons 4-en) meegenomen naar een klein computerlokaaltje. Daar moet je allemaal een hele lijst invullen op de computer over je eet-, leef- en afvalpatroon. Wat je aan beweging doet en je medische verhaal. Meeste vragen zijn meerkeuze (als het niet allemaal is.... maar pin me er niet op vast). Om en om werden we meegenomen om bij de zorgcoördinator te komen wegen op een speciale weegschaal. Daaruit kunnen ze ook de verschillende percentages aan vet/ spier/ botmassa e.d. opmaken. Ook je lengte wordt opgenomen en je buikomvang wordt gemeten. Je gaat weer naar de wachtruimte waar je steeds opgehaald wordt door een van de deskundigen waar je ongeveer een half uur een gesprek mee hebt. Bij de arts moet je wel uit de kleren (had ik wel fijn gevonden om vooraf te weten, wist ik dus niet) Je houdt alleen je onderbroek aan. ZIj meet de bloeddroek luistert naar je hart/ longen en ademhaling en voelt wat naast je borsten, op je buik, in je hals en aan je enkels. Verder word je telkens weer gevraagd waarom je voor dit traject kiest en welke ingreep jouw voorkeur heeft. Laat het gewoon gebeuren. Ze kunnen wel een beetje overkomen alsof ze niet begrijpen wat je er doet, maar daar moet je je dus niets van aan trekken. Ik had na de screening echt het gevoel dat ik afgekeurd zou worden (door de diëtist en de bewegingstheratpeut). Maar uit het verslag van hen bleek dat zij juist degene waren die VOOR een GBP waren. Gelukkig maar.... maar heb echt 4 weken met een flinke kater rondgelopen. Misschien laten ze al wel iets los als je zelf vraagt tijdens het gesprek wat zij voor eerste indruk hebben. Dat heb ik niet gedaan, ik weet dus niet of ze iets los zullen laten....
Ik wens je heel veel succes en hoop op een groen licht voor jou!!

Liefs Marije
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wKJMU4Y/]
Afbeelding

09-09-2011 GBP door Dr. Berends in het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem
antoinet
Berichten: 44
Lid geworden op: 27-05-2011 07:36

marije

Bericht door antoinet » 24-07-2011 21:56

hoi marije
dank je wel voor je uitleg vindt het erg spannend allemaal
maar ik ga er echt voor dus ben benieuwd hoe het zal zijn morgen
liefs antoinet
EllenH
Berichten: 7
Lid geworden op: 23-07-2011 15:05

Bericht door EllenH » 29-07-2011 19:45

Marije, wat fijn om jou verhaal te lezen!
Erg duidelijk, en ook wel fijn om te weten dat je uit de kleren moet... :)
Groetjes, Ellen!
darlingjuul
Berichten: 33
Lid geworden op: 14-07-2011 23:18

Bericht door darlingjuul » 08-08-2011 21:09

hallo,ik ben ook in hilversum geweest maar hoefde niet uit de kleren...
Binnen in mij zit een slank iemand die schreeuwt om er uit te mogen!!
Plaats reactie