Rijnstate Ziekenhuis in Arnhem

Hier kan er informatie gepost worden over de ziekenhuizen en de artsen

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

corina
Berichten: 2133
Lid geworden op: 20-01-2011 18:14

Bericht door corina » 20-04-2011 15:06

ik mag op 7 juni de ok bekijken en daar ook even slapen
oftewel
7 juni is mijn datum 9(
ben wie ik ben

7 juni 2011 gbp operatie
ziekenhuis Rijnstate in Arnhem
Regenboogvisje
Berichten: 130
Lid geworden op: 23-02-2011 18:32

Bericht door Regenboogvisje » 20-04-2011 16:05

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
24 juni 2011 GBP Rijnstate Arnhem dr Aufenacker arnhem

11 juli 2011 start na-traject
ginger
Berichten: 699
Lid geworden op: 28-03-2011 12:50

Bericht door ginger » 20-04-2011 17:22

Wat fijn zeg!
21 december intake NOK
10 mei start voortraject
19 augustus, de start van mijn nieuwe leven :lol:
Afbeelding
Marije
Berichten: 572
Lid geworden op: 24-01-2011 23:22

Bericht door Marije » 01-05-2011 02:04

hey regenboogvisje en ginger, hoe was jullie gesprek met de chirurg?
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wKJMU4Y/]
Afbeelding

09-09-2011 GBP door Dr. Berends in het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem
Regenboogvisje
Berichten: 130
Lid geworden op: 23-02-2011 18:32

Bericht door Regenboogvisje » 01-05-2011 12:28

ik vond het zelf niet zo vel aan :$
maar dit komt ook omdat ik al op het nok info van de arts had gehad. verder vond ik de arts wel heel aardig en de anesthesist geeft jew el veel vertrouwen.
de obestitasverpleegkundige vond ik maar een hittepetit. die er ook gen rekening mee houd dat neit iedereen erven snel kan lopen. we moesten emt de mee lopen en ze liep me dar in een rot gang voor ons uit teparaderen op de naadhakjes. had echt zoiets van vind ht prima loop gewoon rustig achter de aan en ik was de eerste die gesprek had dus ze meost toch op me wachten dus denk lat me neit gek maken en daar helemaal benauwd aan te komen.
de individuele gesprekken stellen niks voor is puur face to face contact omdat die ander geen geld mag schrijven:P

het begon al een half uur te laaqt. dan komt er een kwartier later nog ieamdn binnen zetten die te laat was. en dan ruim en uur later kwam er nog ieamdn binnen zetten.
dan zou de voorlchting tot 13:00 duren. nou ik zat m 11:55 in de auto terug naar huis :P jahjah kan eht heeeeel snel.

maar zeker de info van de anestesist was wel intersant :P

groetjes Marjanne
24 juni 2011 GBP Rijnstate Arnhem dr Aufenacker arnhem

11 juli 2011 start na-traject
ginger
Berichten: 699
Lid geworden op: 28-03-2011 12:50

Bericht door ginger » 01-05-2011 18:30

Ik vond het inderdaad heel veel van hetzelfde. Het meeste had je al gehoord bij het NOK. Ik vind wel dat er een beetje tegen je gesproken wordt alsof je 3 bent. Alsof mensen die dik zijn, niet kunnen nadenken....

Die obesitas verpleegkundige die dacht denk ik dat het een modeshow was daar ofzo. Strakke witte spijkerbroek met naaldhakjes aan :lol: . Ik vond het niet heel professioneel overkomen :roll: .

Maar de anesthesist was wel interessant en die bracht het tenminste leuk. Hij liet ook zien hoe je erbij ligt tijdens die operatie, dat had voor mij niet echt gehoeven :? .

En ze vertelden wat over een medical trial waar je aan mee kon doen. Dat is om te kijken of die multi-vitaminen die zij hebben ontwikkeld, beter werken voor GBP patiënten dan bijv. davitamon totaal. Als je daar aan meedoet, krijg je een van de twee soorten multi-vitaminen een jaar lang gratis. Dus dat is wel weer mooi meegenomen (je bloed wordt dan ook vaker gecontroleerd, zodat ze goed in de gaten kunnen houden of je tekorten krijgt en dat wordt dan ook weer aangevuld).

Het persoonlijke gesprek hield idd niet zoveel in. Behalve dat die arts ineens tegen mij zei: Ik zie dat je eigenlijk voor een maagbandje kwam, maar dat ze een GBP hebben geadviseerd. Als je wil kan ik ook wel een maagbandje doen hoor, zeg het maar. Wat is dat nu weer? Had ik mij eerst helemaal ingesteld op dat maagbandje, dan wordt het een GBP, heb ik me daar weer aan aangepast en dan zegt hij zo iets...

Maar na al die verhalen hier van mensen die nu na een maagbandje toch een GBP krijgen en de betere resultaten van een GBP, hou ik het daar toch maar bij.

Oja en voor diegene die dat nog niet hadden gelezen: zit ik daar, zegt die dr. Aufenacker ineens. Oh, je staat helemaal niet meer op de wachtlijst voor de operatie, dus nu word je pas in oktober geopereerd (i.p.v. juli). Hoe onprofessioneel is dat? Dat hebben ze uiteindelijk iets beter kunnen maken door nu op 19 augustus te opereren, maar dat heeft wel wat voeten in aarde gehad (van mijn kant dan).
21 december intake NOK
10 mei start voortraject
19 augustus, de start van mijn nieuwe leven :lol:
Afbeelding
ginger
Berichten: 699
Lid geworden op: 28-03-2011 12:50

Bericht door ginger » 01-05-2011 18:31

@ regenboogvisje Ik was als een na laatste en ik zat pas om kwart over 2 in de auto... :cry:
21 december intake NOK
10 mei start voortraject
19 augustus, de start van mijn nieuwe leven :lol:
Afbeelding
Marije
Berichten: 572
Lid geworden op: 24-01-2011 23:22

Bericht door Marije » 01-05-2011 21:43

begrijp ik dan goed dat dat gesprek ook weer met meerdere personen (lotgenoten) tegelijk is??? Alleen bij de chirurg een persoonlijk gesprek? Ik dacht dat het vanaf nu alleen nog persoonlijk was (behalve dan het voor en natraject). Wel fijn om te weten hoor.
Ginger, wat goed dat je opgesproken hebt dan zeg, scheelt nogal wat oktober of augustus. Hebben ze nog aangegeven waarom je niet meer op de wachtlijst stond, of was dat mis gegaan?
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wKJMU4Y/]
Afbeelding

09-09-2011 GBP door Dr. Berends in het Rijnstate ziekenhuis te Arnhem
Regenboogvisje
Berichten: 130
Lid geworden op: 23-02-2011 18:32

Bericht door Regenboogvisje » 01-05-2011 22:40

ginger: ik vond het ook allemaal een beetje raar. ik had eilgelijk 26 april ok naar de anesthesist gemoeten maar die was niet ingeplant. vraag die arts aan mij hoe dat kon. zeg ik weet ik niet. o nou jah dan zien we het allemaal wel. dus neiamdn di er dan wat aan doet. echt vaag.

en jah die verpleegkundige kon zo naar en mode show echt z'n rare stakke witte spijkerbroek.spilebeen en die naaldhakjes kon ze neit eens goed op lopen :P

anesthsist vond k wel hel ntrssant. jah


Marije het voor en an traject is in groepsverband en dat is dan in dezelfde groep steeds. en de voorlichting chirurg is wee rin een andere grioep (vond het een beetje een bijelkaar geraapt sooit :# )
24 juni 2011 GBP Rijnstate Arnhem dr Aufenacker arnhem

11 juli 2011 start na-traject
Joyce Damen
Berichten: 206
Lid geworden op: 30-03-2011 16:43

Bericht door Joyce Damen » 01-05-2011 22:59

hmm, wel goed om dit te horen van jullie.
vooral voor degene die nog moeten, nou weten we wat we kunnen verwachten.

jammer dat het een beetje afgeraffeld blijkt te zijn.
en ja, meestal zie je van die hittepetitjes die jou wel even vertellen hoe het moet en hoort..
het is ook altijd hetzelfde!
Afbeelding

5 oktober 2011 GBP Dhr Janssen in het Rijnstate Arnhem
23 augustus 2012 Galblaas verwijderd Dhr Ong Rivierenland Tiel
Plaats reactie