CON (Centrum voor Obesitas Nederland) Leeuwarden

Hier kan er informatie gepost worden over de ziekenhuizen en de artsen

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Stippel404
Berichten: 227
Lid geworden op: 08-07-2018 21:45

CON (Centrum voor Obesitas Nederland) Leeuwarden

Bericht door Stippel404 » 09-07-2018 14:18

Na een voorlichtingsavond van de NOK in Hoogeveen heb ik besloten om door de huisarts doorverwezen te worden naar CON Leeuwarden
De redenen: In Hoogeveen is alleen een soort Poli, alle operaties worden echter in Arnhem uitgevoerd
Ik woon op de grens Friesland Overijssel dus Leeuwarden is voor mij een goede optie, mede omdat ik de reisafstand (klein uurtje) net in 1 keer kan afleggen, zonder dat ik door mijn knieproblemen een pauze in hoef te lassen. Ik kan namelijk maximaal drie kwartier in de auto een rit maken. Dus mijn man geeft soms extra gas... :D :D

Zijn er meer mensen die in Leeuwarden bekend zijn? Al geholpen zijn en zo ja hoelang was de wachttijd? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Groet
13-7-2018 - intakegesprek
13-11-2018 - sleeveoperatie!

29 april 2019 - second opinion knie Nijmegen
26 juli 2019 - totale knieprothese!!
droniva
Berichten: 6
Lid geworden op: 16-12-2018 21:33

Bericht door droniva » 02-02-2019 13:39

Hoi Stippel, weinig reacties hier helaas. Wel jammer. Ik zit nog in het voortraject bij de diëtist. Gelukkig ken ik veel mensen die bij het CON geopereerd zijn, 5 mensen inmiddels in mijn sociale netwerk, dus heb al wel het een en ander gezien en gehoord. De operatie zelf en de periode erna zijn de meesten wel tevreden over. Wel heb ik van iemand gehoord die wel bijwerkingen kreeg dat ze daar niet zo snel een antwoord/oplossing voor hadden. Dat is natuurlijk ook best lastig. Hoe is het jou bevallen bij het CON en het natraject tot nu toe?
Stippel404
Berichten: 227
Lid geworden op: 08-07-2018 21:45

Bericht door Stippel404 » 03-02-2019 10:08

Hoi Droniva, ik had je al een PB gestuurd, maar ik zet het hier ook nog maar even neer:

Ik ben erg tevreden over het MCL, zowel in het voortraject als in het natraject.
Je kan mijn verhalen lezen bij Dagboek en Jouw operatieverhaal.
IK hoop dat je net zo blij bent met je besluit om een maagverkleining te doen als dat ik het ben, ik ben er super blij mee.
Groetjes en succes! En welkom natuurlijk.
13-7-2018 - intakegesprek
13-11-2018 - sleeveoperatie!

29 april 2019 - second opinion knie Nijmegen
26 juli 2019 - totale knieprothese!!
Plaats reactie