Nieuwe vriendschappen

Hier kunnen de buddys elkaar vinden en met elkaar communiceren.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Martin
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-12-2014 22:17

Nieuwe vriendschappen

Bericht door Martin » 14-11-2017 09:46

Hallo allemaal, ik ben Martin (50). Het is nu 6 maanden geleden dat ik een gastric bypass operatie heb ondergaan. Vanaf dat moment stond de wereld op zijn kop. Er zijn veel veranderingen -zowel lichamelijk als emotioneel- die ik een plaats moet geven. Omdat ik een individueel traject heb gekregen heb ik de steun van lotgenoten gemist. Ook relationeel zijn er veranderingen; na mijn gastric bypass is mijn relatie juist verslechterd. Vooral door onbegrip van de veranderingen welke ik aan het doormaken ben. Kortom; ik voel mij wat eenzaam. Ik ben niet op zoek naar een nieuwe relatie - maar wel naar nieuwe vriendschappen M/V. Het lijkt mij leuk om mailen en evt leuke (sportieve) activiteiten te ondernemen.

Wie heeft ook behoefte aan nieuwe vriendschappen? Graag een privébericht indien je interesse hebt

Groetjes Martin
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 14-11-2017 11:59

Het spijt me te horen, dat je relatie er zo onder heeft geleden.
Er veranderd heel veel bij ons, dat is zeker.
We worden zelfverzekerder, komen meer voor onszelf op.
Aan de andere kant worden we ook kwetsbaarder, moeten ons vertrouwde leven loslaten, onze dikke huid (letterlijk en figuurlijk) valt een beetje weg.
Soms was dat ook onze verdediging tegen de buitenwereld met al zijn (voor)oordelen.

Ik vind het knap van je, om dit zo uit te spreken.
Ik hoop voor je, dat je mooie, nieuwe vriendschappen zult vinden.
Ik wens je alle goeds!
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Plaats reactie