Ongelooflijk..

Ervaringen met vooronderzoeken, pre-dieet enzv

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Kaatje1234
Berichten: 9
Lid geworden op: 06-01-2017 11:39

Ongelooflijk..

Bericht door Kaatje1234 » 08-02-2017 22:44

2 weken geleden goedkeuring psycholoog gehad en 28e mijn maagonderzoek op de planning. Donderdag 13 april staat de Sleeve operatie gepland en mijn hoofd draait overuren. Geen twijfels, dat absoluut niet, maar meer bewustwording dat ik echt een nieuwe kans krijg.. ik ben De hele dag in mijn hoofd Bezig met de mogelijke verandering na de operatie. Het moeilijke is dat ik bijna niet geloof dat ik straks niet meer de hele dag bewust en beperkt hoef te zijn van en door mijn lijf. Gewoon dingen doen em dragen omdat je dat wil, niet beperkt door onzekerheid of kleine maten. Ik geloof het dus bijna niet, heeft iedeeem dat? Merk dat i k denk dat het bij mij misschien niet zo'n effect heeft, zal mijn geluk zijn.. dat soort gedachten.
Edgeone
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-04-2016 15:30

Bericht door Edgeone » 08-02-2017 23:25

Probeer er van te genieten... en laat het over je heen komen... ik was vrij nuchter in mijn denken.. maar nu ik echt ga afvallen begint mijn leven echt er heel anders uit te zien en daar wordt ik wel steeds blijer om :)
maar onderschat het niet... het is een tool niet een oplossing.... je zal er (helaas) hard voor moeten werken... probeer in stappen te denken... en werk naar je goal.... leef in het nu zegmaar.. maar denk dat het wel goed gaat komen...volgens mij ben je genoeg enthousiast :)

gr!
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 09-02-2017 08:48

Wat Edgeone zegt: probeer er vast maar van te genieten.
Persoonlijk heb ik tot tegen de operatie gedacht: eerst zien, dan geloven.
Ik ben nu pas 5 weken uit, maar ik vind het heerlijk!
Ik begin nu een beetje "normaal" te eten en ik geniet met volle teugen van mijn kleine porties.
Ik kan heerlijk eten, zit dan vol en ben verzadigd, zonder dat ik mijn hele bord leeg eet en dan nog een keer opschep.
Het is precies, wat ik me voorstelde van de ingreep.
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Kaatje1234
Berichten: 9
Lid geworden op: 06-01-2017 11:39

Bericht door Kaatje1234 » 14-02-2017 22:31

Zoals jullie het beschrijven, zo zit ik er ook aardig in hoor. Eerst maar eens de operatie en dan zien we het wel. Ben zeker overtuigd dat het een middel is en geen oplossing, got that message right! Dank voor jullie reacties!
Plaats reactie