Zo blij!!

Ervaringen met vooronderzoeken, pre-dieet enzv

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 29-08-2017 17:32

Dan ga jij een stuk lichter de zomer tegemoet!
Wat een heerlijk idee zal dat zijn!
Ja, die wachttijden zijn waardeloos, maar het is in elk geval dit jaar nog!
En het is al bijna september dus met een beetje geluk nog 3,5 maand.
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
12SLP04
Berichten: 24
Lid geworden op: 01-08-2017 23:57

Bericht door 12SLP04 » 29-08-2017 19:32

Tigger schreef:Dan ga jij een stuk lichter de zomer tegemoet!
Wat een heerlijk idee zal dat zijn!
Ja, die wachttijden zijn waardeloos, maar het is in elk geval dit jaar nog!
En het is al bijna september dus met een beetje geluk nog 3,5 maand.
Ja dat is waar! Ik zou eigenlijk, nu ik een meevaller heb, op vakantie gaan na 12 jaar geen vakantie en zag prachtige mooie plekken om naartoe te gaan. Heerlijk zonnig, stand, luxe, je kent het wel. Maar toen bedacht ik me... vliegtuigstoel van 43 cm breed... hmmzzz... oké, kan misschien net, zit je wel heup aan heup.. maar dan... als een -gevoelsmatig- walrus op het strand liggen? Nehhhhhh! Dan ga ik liever nu een midweekje naar Sauerland met de bus en dan volgend jaar als godin over het strand struinen 8) 8) 8) Dat zie ik wel zitten haha :)

Ene kant is december een ''rotmaand'' vanwege kerst en oud en nieuw, andere kant ben ik toch standaard alleen dus ja... het is het gevoel wat bij kerst zit denk ik. Moeilijk om gelijk met zulke dagen nog te moeten genezen en restricties te hebben waar je aan moet wennen. Maar ja, uiteindelijk overleef ik dat ook wel weer :lol:
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 29-08-2017 20:08

Joh, dat december idee valt in het niet bij je operatie tegen die tijd, wacht maar af.
Vlak erna vind je dat opeens helemaal niet zo belangrijk meer.
Maak je daar maar geen zorgen over, dat is nu wel je idee, maar je zien, dat dat reuze meevalt.
Je hoofd staat echt niet naar het "normale" eten, dat je gewend bent rond die feestdagen.
En een lekker soepje zal je dan best wel aankunnen! :D
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
12SLP04
Berichten: 24
Lid geworden op: 01-08-2017 23:57

Bericht door 12SLP04 » 29-08-2017 20:53

Ik hoop zeker dat dat het geval is! Het is natuurlijk sowieso onder dwang dat je weinig kunt eten. Je hebt gewoon geen andere keuze. Over het algemeen verwacht ik ook niet echt problemen maar met feestdagen is het toch altijd net even anders. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Ik maak me er maar niet te druk om :)
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 29-08-2017 20:54

4(

Maar het voelt niet als dwang.
het voelt eigenlijk gewoon normaal, alsof dit altijd al bij je hoorde.
Althans, zo voelde het voor mij.

En mocht je al aan de gepureerde fase zijn, dan kan echt alles in de blender! :D
Komt goed!
Het is voor een goed doel!
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
12SLP04
Berichten: 24
Lid geworden op: 01-08-2017 23:57

Bericht door 12SLP04 » 29-08-2017 21:51

Ik hoop dat dat voor mij ook zo aan gaat voelen! Dat ik eigenlijk eindelijk normaal eet...

Ja aangezien ik voor de sleeve ga zal ik 2 weken vloeibaar / gepureerd moeten eten haha. Ik kan me nog herinneren, met het hebben van een aangedraaide beugel, dat ik ook steeds een paar dagen moest pureren omdat ik niet kon kauwen van de pijn. Het lekkerste vond ik gepureerde gekookte aardappel met rode kool en braadworst haha!

En ik ben inmiddels wat vaker lekkere fruitsmoothies aan het maken! Ben niet zo'n fruit eter van mezelf en zo krijg ik het toch binnen en vind ik het lekker :-)
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 29-08-2017 23:05

Dat klinkt goed!
Ik heb zelf net vanmiddag een nutri bullet gekocht, ik wil ook weer smoothies gaan maken. :D
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Plaats reactie