een GBP?

Ervaringen met vooronderzoeken, pre-dieet enzv

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
mariposa85
Berichten: 1
Lid geworden op: 06-01-2019 13:38

een GBP?

Bericht door mariposa85 » 06-01-2019 14:24

hoi,

ik kan geen topic openen in het voorstelhoekje, dus dan maar even hier :)

ik ben Mariposa, 33 jaar, ik woon in België, (alleenstaande) mama van 2 jongens (8 en 5 jaar oud)

Ik heb begin februari een afspraak bij de chirurg om eens te praten over een eventuele operatie.
Ik ben van België dus ik kan gewoon rechtstreeks bij de chirurg een afspraak maken (geen doorverwijzing etc nodig :) )

ik heb een bmi van net geen 40 (ik weeg 97 kg voor een schamele 155 cm). Ik heb al eerdere hopeloze afvalpogingen ondernomen maar ik verlies heel traag gewicht en ik moet er keiveel voor sporten om een beetje gewicht te verliezen.
2 jaar geleden had ik al een afspraak bij de chirurg gemaakt maar ik durfde er toen niet mee doorgaan.
maar ik ben er klaar mee, ik zit zo slecht in mijn vel, ik kan mezelf echt niet meer aanzien zo.

ik heb echter nog wel heel veel angst, angst voor de operatie, angst om te sterven, angst voor serieuze complicaties, angst dat ik niet ga afvallen,...

ik hoop dat ik hier een beetje mijn ei kwijt kan, ...

groetjes!
Truusepluus2
Berichten: 119
Lid geworden op: 15-03-2018 17:40

Bericht door Truusepluus2 » 06-01-2019 21:56

Welkom op het forum. Succes met de stappen die je gaat nemen.
Lees hier volop in iedereen zijn dagboek en alle onderwerpen die er te vinden zijn.
Heb je vragen; stel ze gerust!
25/1/2018 Doorverwijizing huisarts is verzonden
21/2/2018 Screening 14/3/2018 JA
01/05/2018 sleeve operatie - uitstel 23 mei OK

Afbeelding
Plaats reactie