GBP aan sociaal tarief...

Ervaringen met vooronderzoeken, pre-dieet enzv

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
DivaTamarita
Berichten: 2
Lid geworden op: 12-01-2021 23:18

GBP aan sociaal tarief...

Bericht door DivaTamarita » 13-01-2021 21:50

Hey hey,
ook ik heb een Gastric bypass laten doen, nu in maart al 8 jaar geleden bij de 'geweldige Dr Harth Stefaan' in Jan Palfijn te Gent, en ik moet zeggen dat ik van deze operatie en ook héél zeker van mijn dokter super content ben. In eerste instantie had ik wat angst, maar eens geopereerd ging het alleen maar bergop! En als Dr Harth u ene keer onder zijn vleugels neemt... word ge geswanjeerd. Niets dan lof... Hij zegt u wel waar het op staat, maar dat vind ik alleen maar een voordeel. Nu 8 jaar later ben ik nog altijd zeer gelukkig met die beslissing die ik genomen heb... ik ben nog altijd 30 kg minder en sta ook nog altijd in contact met Dr Harth.
Voor diegene die twijfelen... geef ik de raad ga echt opzoek naar een goede dokter, en iemand met goede reviews. Zo ben ik bij Dr Harth Stefaan In Jan Palfijn terecht gekomen... ge koopt geen auto zonder onderzoek te doen naar wat ge wilt. Zo ook met dokters... 😉
En eigenlijk heb ik weinig vitaminen tekort, geen dumpingen etc...maar dat komt gewoon omdat ik heel gezond eet... en een hele verantwoordelijke chirurg had.
Ik ben in mijn leven veel geopereerd en in de jaren voor mijn GB is er veel uit mijn buik weggenomen... bvb eierstokken, baarmoeder... gal, stuk darmen, buikwandnet geplaatst etc... maar dat was VOOR mijn GBP
Maar die Gastric bypass daar heb ik nooit geen spijt van gehad... maar zoals ik zei.. zorg dat je bij een goede chirurg terecht komt.
En zonder stoefen... Dr Harth did it for me... Hij noemt Harth maar heeft ook een groot hart !!!
For ever grateful !!!😍🥰😍

Deze week sprak ik nog met( via mail) en tot verwondering ... sprak hij nu over GBP met sociaal tarief vanwege de corona... Ik weet niet hoe andere chirurgen het bezien, maar als ik nog opnieuw moest beginnen... ging ik onmiddellijk terug binnen bij mijne Dr Harth, want hij heeft een geweldige job gedaan bij mij... GBP aan sociaal tarief... :o :o :o

Allen naar Dokter Harth @Jan Palfijn... zou ik zo zeggen ;-)
Plaats reactie