Centraal Steun de Shakers-draadje

Ervaringen met vooronderzoeken, pre-dieet enzv

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Jeannette
<font color=003399><B>Site Admin</>
Berichten: 1800
Lid geworden op: 16-01-2011 22:35

Centraal Steun de Shakers-draadje

Bericht door Jeannette » 18-05-2012 23:11

Vervloek hier de shakes ....steun de shakegebruikers ..kortom alles over het geshake voor de operatie..
Groetjes, Jeannette.

http://www.mijnalbum.nl/Album=MLITHPSG

Afbeelding

GBP door Dr Dillemans Brugge 0p 21 April 2010.
Gast

Bericht door Gast » 18-05-2012 23:14

4( goed topic!

enige wat ik kan vertellen, dat het de 1ste dagen smerig is,
maar ik heb de 5de dag erop zitten, en de smerigheid is er echt af nu, hongergevoel is sterk afgenomen.

dus voor de anderen ff doorzetten ! het is maar 2 weken (en het is voor een goed doel)
Gast

Bericht door Gast » 19-05-2012 06:29

Vervloek hier de shakes?.. nou komtie dan...

Ik heb in me hele ganzelijke leven nog nooit zon vieze gore smerige tiefes bende gehad als die modifast. bhaaaaaaaaaaaaaaa bhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
het moet vast een vrouw uitgevonden hebben met maatje 38 ... DE TRUT hahahahaha
Had gewoon honger tijdens de shakes, en stond met me kop tegen de muur te beuken van die zooi, buikpijn, koppijn, werd er alles van behalve vrolijk!
Ben 3 dagen eerder begonnen dan moest , maar ook 3 dagen eerder gestopt om te zondigen voor me operatie , en heb ik spijt van die shit rommel, dat ik eerder gestopt ben .. NEEEE!


Maar................ het werkte wel hihihi

Iedereen die nog shaken moet of dieeten wens ik heel heel veel succes! niet iedereen is hetzelfde tenslotte;) Sterkte xxx
Gast

Bericht door Gast » 19-05-2012 06:32

@Remco...
Dat zeiden ze tegen mij ook... het is maar 2 weken.. dan werd ik helemaal kribbig en zei
WEET JE HOELANG DAT IS ALS JE HONGER HEBT?! ahahahahhahaha
en das heel lang zeker als je iemand was die alles op eet wat los en vast hangt :P
Want als ik honger had en ik kreeg geen voer was ik me toch sjaggie pfgff lolll
Maria E.
Berichten: 878
Lid geworden op: 24-02-2012 16:28

Bericht door Maria E. » 19-05-2012 08:28

Hier nog een het komt me neus gaten uit .. bah..

1 ding weet ik zeker, ik nooit maar dan ook nooit meer aan de Modifast ...
Als iemand me vraagt wil je een shake (van de patat boer of mc. Donalds ofzo), schreeuw ik al van neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Whahahahhahaha en nu ff serieus wat zijn 2 weken dan lang... pffffffffffffff.
Cáierse no es difícil, pero levantarse.
Gast

Bericht door Gast » 19-05-2012 09:14

@lia : wat een vervloeking :p hilarisch haha

Amen !
Houdoe
Berichten: 190
Lid geworden op: 17-01-2012 10:05

Bericht door Houdoe » 19-05-2012 09:23

Kom op shakers, zet 'm op 21(

Mij zijn de twee weken modifast reuze meegevallen.
's morgens nam ik de muesli variant en 's middags en 's avonds wisselde ik zoveel mogelijk af met de banaan-, aardbei- en vannilleshakes.
Soms met een snufje kaneelpoeder erdoor, of een mini scheutje slimpie.
Zo heb je toch telkens een andere smaak.

En tussendoor lekkere rauwkostvariaties met evt een snufje aromat.
Ook een opkikkertje mocht, maar heb ik maar heel weinig gepakt.
Als je eens een dag niet goed vooruit kunt, bedenk dan dat je ooit het snelste zaadje was.


14-05-2012 Sleeve door Dr Luijten MMC Veldhoven
zonnebloem
Berichten: 1179
Lid geworden op: 23-08-2011 17:23

Bericht door zonnebloem » 23-05-2012 14:59

weet je wat ik zo komisch vind..

ik deed het voor mn operatie 1x per dag vrijwillig.. vond het wel lekker.. en moet eerlijk toegeven.. lekker gemakkelijk.. kon nl mee in de auto, als ik moest werken.. zo was ik geen extra tijd kwijt :oops:

Ik heb nog een halve pot.. denk dat ik die binnenkort eens probeer.. kijken of ik dit wel kan verdragen.. jullie brengen me op ideeen..

jeanette... trouwens leuke naam voor de topic.. lachen
9 sept 2011 voorlichting Velp
15 nov 2011 intake Velp
30 dec 2011 NOK heeft JA gezegd
12 jan. 2012 Een officieel JA
17 febr. 2012 Begin Voortraject
13 mrt 2012 Voorlichting en POS
6 APRIL GBP door dr Berends
fesro13
Berichten: 140
Lid geworden op: 03-12-2011 19:09

Bericht door fesro13 » 23-05-2012 15:25

ik ben vandaag een week bezig en 4,3 kg kwijt .
het valt me allemaal wel mee :wink:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wnafwPN/]
Afbeelding
CZE EINDHOVEN operatie datum 30-5-2012 NIENHUIS EN VAN HIMBEECK
Calinda
Berichten: 58
Lid geworden op: 14-02-2012 13:36

Bericht door Calinda » 23-05-2012 16:20

Mij valt het enerzijds mee, anderzijds tegen, lekker duidelijk he daar kunnen jullie vast wat mee haha :P

Het shaken zelf valt mij alles mee. In het begin deed ik een combinatie van Modifast shakes aangevuld met rauwkost en 's avonds een maaltijd vervanger van Prodimed met gekookte groente. Maar ik merkte dat ik na de rauwkost en groente alleen maar meer honger kreeg. Dus sinds 2 dagen heb ik mijn 'menu' omgegooid naar alleen nog 3 shakes en verder niets. Geen groente / opkikkers / rauwkost echt puur en alleen shakes en nu heb ik dus ook geen honger meer tussendoor of voor het slapen gaan. En daardoor valt het me nu mee.

Aan de andere kant ben ik nu al ruim een week bezig en ben 'pas' 3 kilo kwijt. Ik zeg pas omdat het meeste hiervan in de eerste 3 dagen er al af was, namelijk 2,6 kilo. Daarna gaat het dus veel langzamer. En ik weet dat het afvallen nu niet het belangrijkste is, want het gaat om het verkleinen van de lever, maar ik wil eigenlijk toch wel graag 5 a 6 kilo halen voor dinsdag. Gewoon omdat het voelt alsof dat beter zou zijn.

I know ik heb nog 6 dagen te gaan, maar ik vind dit toch wel een kleine tegenvaller, zeker omdat de andere dames uit mijn voortraject allemaal 1 a 2 dagen later begonnen zijn en nu ook allemaal al meer dan 4 kilo kwijt zijn. Maar goed, alles wat gebeurd heeft een reden, toch?
Plaats reactie