Centraal Steun de Shakers-draadje

Ervaringen met vooronderzoeken, pre-dieet enzv

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Crogiola
Berichten: 60
Lid geworden op: 07-08-2012 20:09

Bericht door Crogiola » 11-09-2012 17:25

Wat een DRAMA, die Weightcare...

Bahhhhhhhh, heb er nu 5 dagen opzitten, dus nog 9 te gaan, helaas...
Ik kan niet zeggen dat ik het lekker vind, vind het eerder smerig...
De eerste paar dagen had ik er niet zo veel last van, maar gister ging ik bijna over mn nek van dat spul...
De laatste 2 dagen neem ik al maar 2 shakes in plaats van 3 omdat ik het echt niet door mn strot krijg...

1 voordeel heeft het wel:
In 5 dagen ben ik al 3,4 kilo kwijt geraakt...
20 september: GBP in het RKZ in Beverwijk!

Afbeelding

http://biancajanson.blogspot.nl
Mikmak
Berichten: 318
Lid geworden op: 16-08-2012 22:59

Bericht door Mikmak » 10-10-2012 00:33

Goh Jeanette, ik dacht eerst aan een goed doel of zo... maar dit is helemaal geweldig!
Ik heb tijdens de intake al gezegd in het ziekenhuis dat degene die dit heeft uitgevonden.....(Mag ik niet herhalen)
Maar... het werkt in ieder geval wel! De eerste dagen vallen niet mee, maar na een dag of 4 went het, en wordt de honger snel minder. Als je soms een kopje bouillon neemt
is het best uit te houden, en het is natuurlijk de allerlaatste keer dat je iets met lijnen te maken hebt, dus positief blijven,
en wetend dat je nu snel aan de beurt bent: Gewoon even opdrinken, en gaan met die Modifast!!

(en natuurlijk heel veel sterkte met dit (smerige) spul!)
groetjes, Mikmak
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wxoMzIY/]
Afbeelding
Gastric Sleeve 1 oktober 2012
Carry
Berichten: 244
Lid geworden op: 30-08-2012 15:14

Bericht door Carry » 10-10-2012 14:19

Pffffffffffffffffffffff ben nu ongeveer 10 kg kwijt met de shakes
Jak jak jak
Ik heb genoeg van de shakes, ik wil kauwen, iets met pit, lekker sambal ofzo
Ik heb zo'n weeig gevoel bah
Maar we doen het voor een goed doel.
Het idee al, dat je nooit maar dan ook nooit meer shakes hoeft na de operatie, wat lijkt me dat heerlijk.
En nooit meer op dieet, kan me haast niet voorstellen, ben al 30 jaar op dieet.
Maar jongens jongens wat wegen de laatste loodjes het zwaarst.
Pfffffffffffff moet nog 7 kg, en ik heb de tijd tot 2 november.
Dus nog ff shake shake shake

Veel succes aan iedereen die aan de shake is
Groetjes Carry


Afbeelding
Buddy: Fleur
GBP 30 januari 2013
Meghanjasmijn
Berichten: 51
Lid geworden op: 02-05-2012 19:45

Bericht door Meghanjasmijn » 31-10-2012 09:11

ben vorige week woensdag begonnen met 2 x per dag shake en dan savonds warm eten.... alleen van het weekend normaal gegeten stond op een festival met de kraam en het was me te koud om zo weinig voedingstoffen naar binnen te krijgen dus heb toen gewoon gegeten om het kacheltje aan het branden te houden...... ben 1,5 kg kwijt

vind het niet supersmerig maar lekker is anders.....
7 november operatie in Brugge door dr Dillemans

Afbeelding
annemiek1957
Berichten: 232
Lid geworden op: 29-09-2012 19:08

Bericht door annemiek1957 » 02-11-2012 20:01

Vanaf maandag aan de repen van weight care. Modifast heb ik uit geprobeerd, maar ik lust geen melk en na een half glas kwam alles er weer uit.
Ik heb de eerste 3 dagen echt hoofdpijn gehad, maar vanaf gisteren gaat het beter. Ik pak wel elke dag een opkikkertje, geen idee of dit mag. Weet iemand dat?
Verder ben ik nu aan dag5 dus nog maar 9 te gaan. Hoi, hoi dat betekent ook dat ik over 9 dagen geopereerd word!!
Groetjes, Annemiek

Info dag: 12 september 2012
Screeningsdag: 26 september 2012. JA!
Operatiedatum: 12 november 2012

Afbeelding
annemiek1957
Berichten: 232
Lid geworden op: 29-09-2012 19:08

Bericht door annemiek1957 » 02-11-2012 20:03

Vergeet helemaal te vertellen dat ik inmiddels 3,8 kg kwijt ben. Ook dinsdag avond gewoon kunnen tennissen, terwijl ik dacht dat ik niet genoeg energie zou hebben.
Dat viel dus mee!
Groetjes, Annemiek

Info dag: 12 september 2012
Screeningsdag: 26 september 2012. JA!
Operatiedatum: 12 november 2012

Afbeelding
Carry
Berichten: 244
Lid geworden op: 30-08-2012 15:14

Bericht door Carry » 02-11-2012 23:15

Yes ik heb het gered met de shakes.
Ben nu bijna 16 kg kwijt, ik wil nog 4 kg voor de operatie, makkelijk.

Annemiek57 Als je hoofdpijn krijgt bij de shakes drink je te weinig, dus meer water drinken.
Ik mag alleen maar bij de shakes, koffie en thee zwart geen suiker, en water. en geen opkikker.
Ik heb alle shakes geprobeerd, Cambridge is niet met melk maar met water, dat een ideetje.
Verder heb je weight care, maar dat is met melk, en ik heb nu eigen merk kruidvat, lekker goedkoop en ook te doen.

Ik ga nog ff door met shaken tot eind november, alleen niet meer zo streng
Groetjes Carry


Afbeelding
Buddy: Fleur
GBP 30 januari 2013
Jolinda
Berichten: 45
Lid geworden op: 03-06-2012 22:49

Bericht door Jolinda » 11-11-2012 23:34

Ik ben nu 4 dagen bezig met Weightcare en het valt niet tegen maar het valt ook niet mee :?

Ik doe Weightcare niet met melk maar met magere yoghurt. Op die manier doe ik er langer over en heb je meer het idee dat je gegeten hebt. Ook gaat er iedere keer een eetlepel tarwezemelen doorheen, da's goed voor de stoelgang. En met regelmatig wat rauwkost is het wel te doen.Gelukkig heb ik er geen hoofdpijn bij :D Ook kan ik gewoon blijven werken, want daar had ik wel schrik voor. Ik heb op het werk de afspraak gemaakt dat ik naar huis mag als het niet meer gaat, tot nu toe gaat het boven verwachting goed, gelukkig! Hopelijk blijft het zo.
Operatie 22 november 2012 Dr. Martijnse
Afbeelding
maantje
Berichten: 683
Lid geworden op: 01-10-2012 14:17

Bericht door maantje » 24-11-2012 17:26

ik ben nu met me 2de dag bezig gisteren totaal 2 kg kwijt geraakt en ik doe prodimed opzich goed te doen, je mag onbeperkt komkomer etc. en van komkomer maak ik soort chipjes voor bij de tv. vind het echt goed tedoen, alleen de ochtend drankjes zijn minder..

Afbeelding





3-12-12 was het begin van en nieuw leven!!!
Miemie
Berichten: 23
Lid geworden op: 25-08-2012 08:56

Bericht door Miemie » 27-11-2012 22:16

Ik ben nu vanaf gisteren begonnen met shake... Ik vind het absoluut niet smaak vol, maar alles voor het goede doel.
Ik heb wel veel last van een opgeblazen gevoel, en winderigheid...? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Plaats reactie