23 augustus 2017 = D-day

Plaats hier je operatiedatum dan tellen we samen met je af.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

arwen
Berichten: 49
Lid geworden op: 12-08-2017 17:29

Bericht door arwen » 30-08-2017 08:25

Gaat goed. Ik heb eigenlijk weinig last. Enkel de plaats van de drain en er naast doet soms veel pijn. Maar ik neem nog steeds max de helft van de pijnstilling omdat ik meer niet nodig heb.

Eten gaat redelijk. Enkel het warm eten nog niet zo. Yoghurt kan ik met voldoende tijd een potje van 100gr eten. Fruitmoes idem. Warme maaltijden zijn nog steeds 5 happen en klaar. Thee een tas van 200ml. Melk en water 100ml dan moet ik echt stoppen.

Stap voor stap dus. Manlief merkt blijkbaar al een duidelijk verschil. Zelf zie ik het niet. Ik voel het wel in mijn mobiliteit. Gisteren bvb naar de beekse bergen geweest. Ik heb het ritme bepaald en met enkele tussenstops hebben we toch bijna het hele stuk van de wandelsafari gedaan. Nadien de autosafari en dan naar huis. Onderweg wat geslapen. Voor de ingreep kon ik de wandelsafari niet eens uit doen zonder doodop te zijn. Dus we gaan er goed op vooruit.

Met jullie ook alles ok? Beetje kunnen genieten van het mooie weer?
Don't dream your life.... Live your dreams
D-day: 23/08/2017 GBP
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 30-08-2017 08:34

Welkom terug weer. :D
Fijn, dat het zo goed gaat.
Doe toch maar heel rustig aan, er staat niet voor niets zes weken hersteltijd voor deze zware operatie.
Drinken, lopen, drinken, lopen drinken, lopen...
Dat is het ongeveer voor de eerste week.
Eten komt vanzelf wel, dat is nu niet het belangrijkst.
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Plaats reactie