Vandaag begint mijn nieuwe leven

Plaats hier je operatiedatum dan tellen we samen met je af.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 08-10-2017 13:42

Het grootste deel van het gewicht, dat je kwijtraakt in de eerste week bestaat uit water.
Vocht, dat je hebt toegediend gekregen in het infuus.
Dit aantal kilo's is niet representatief voor de rest van het verloop.
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Edgeone
Berichten: 99
Lid geworden op: 12-04-2016 15:30

Bericht door Edgeone » 10-10-2017 10:52

Is niet snel als je kijkt naar mijn chart.. ik had ook zo iets.. maarja bij mannen gaat het zo ie zo snel.
zo lang je goed voelt en niet al te moe (je kan daar niet omheen soms) dan is alles goed.
Leren luisteren naar je zelf. en je rust ook pakken. anders ga je achter de feiten aanlopen (spreek uit ervaring ik ging te fanatiek sporten)

Lekker routine er in houden en trots er op zijn.
Blazer
Berichten: 22
Lid geworden op: 17-08-2017 18:39

Bericht door Blazer » 26-10-2017 18:00

Hier een update vanuit Limburg,
Het is nu ruim 3 weken geleden dat ik een sleeve heb gekregen, inmiddels 20 kilo lichter en 2,5 medicijn voor de hoge bloeddruk minder gaat het eigenlijk kei goed.
Afgelopen maandag ben ik weer voor het eerst naar de sportschool geweest, Ik werd helemaal niet herkent, ook van de juffen van mijn zoon krijg ik alleen maar complimenten, heel bijzonder om dit te ervaren.
Qua afvallen heb ik een dag of drie stil gestaan maar dat vindt ik niet zo erg, deze ochtend was er weer 300 gram af.
Soms eet ik iets te snel maar ik heb niks te klagen.
Geniet van elke dag, het kan zo de laatste zijn
Plaats reactie