Haaruitval

Wat mag je en kun je eten en drinken, hoeveel kun je vermageren, Dumpings, zwanger worden enzovoort.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Stippel404
Berichten: 227
Lid geworden op: 08-07-2018 21:45

Bericht door Stippel404 » 13-06-2019 09:13

Ben eigenlijk best wel benieuwd waarom ik zo weinig last heb van haaruitval? Is er iemand die er ook geen tot weinig last van heeft? Ik ben nu 7 maanden na mijn operatie en ik moet zeggen dat mijn bos haar nog steeds even dik is, gelukkig. Ik heb wel een overschot aan ijzer in mijn bloed, misschien is dat de oorzaak? Waar de normale waarde zit tussen de 15 en 150 heb ik een waarde van 267. Ik ga ook verder even zoeken maar misschien is er een lotgenoot die dit herkent of andere ideeën heeft?

Update: ik had dit bericht nog niet geplaatst en na even googelen zie ik dus allemaal linken over haaruitval en ijzertekort! Ik geef dus zelf het antwoord al :shock:
Het is duidelijk, ik zal het ijzergehalte in de gaten houden want ik ben zeker blij met mijn bos haar.
13-7-2018 - intakegesprek
13-11-2018 - sleeveoperatie!

29 april 2019 - second opinion knie Nijmegen
26 juli 2019 - totale knieprothese!!
Zuster86
Berichten: 14
Lid geworden op: 21-09-2018 19:53

Bericht door Zuster86 » 13-06-2019 22:47

Voor de operatie had ik al last van haaruitval.... Ik had altijd een dikke bos haar, liet het ook nog weleens uitdunnen. Maar tegenwoordig is het echt een zielig bosje :cry: Gelukkig lijkt het nog wat als ik het een beetje in de krul gooi, dat gaat dan wel weer makkelijker nu het niet zo zwaar is. Weet eigenlijk niet of de uitval erger is geworden sinds de operatie, het is niet zo dat er kale plekken te zien zijn gelukkig. Bloeduitslagen waren allemaal goed, dus dat kan het probleem niet zijn. Ach ja, ik zie wel hoe het loopt.... Het kan altijd erger denk ik zo.
8-11-2018 GBP Dr Verhelst, ZOL Genk
Stippel404
Berichten: 227
Lid geworden op: 08-07-2018 21:45

Bericht door Stippel404 » 14-06-2019 09:49

Het kan altijd erger, idd, manlief roept ook al: wat kan je dat nu schelen, teveel ijzer is ook niet goed
Ik ga wel voor een ander model zo langzamerhand, want ik krijg een heel ander koppie en daar past weer een ander kapsel bij
13-7-2018 - intakegesprek
13-11-2018 - sleeveoperatie!

29 april 2019 - second opinion knie Nijmegen
26 juli 2019 - totale knieprothese!!
vanessamurr
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-01-2024 19:12

Re: Haaruitval

Bericht door vanessamurr » 19-04-2024 13:44

Na het bezoeken van verschillende winkels en salons begrijp ik hoe moeilijk het kan zijn om een geschikte oplossing voor haarproblemen te vinden. Als u op zoek bent naar een betrouwbare plek voor effectieve keratinebehandeling, overweeg dan Keratine Europa. Hun hoogwaardige producten zijn speciaal ontworpen voor professionele stylisten en kappers. Keratine shampoos, protein treatment hair, conditioners, maskers en stylingproducten zullen helpen om uw haar te voeden en te herstellen, waardoor het gezond en glanzend wordt. Een bezoek aan hun webwinkel stelt u in staat om de optimale producten voor keratineverzorging te kiezen. Dit zou wel eens precies kunnen zijn wat uw haar nodig heeft.
Plaats reactie