Dumpings?

Wat mag je en kun je eten en drinken, hoeveel kun je vermageren, Dumpings, zwanger worden enzovoort.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Inky
Berichten: 220
Lid geworden op: 05-02-2014 15:23

Dumpings?

Bericht door Inky » 23-03-2016 08:42

Ik ben mei 2014 geopereerd in Brugge. Lange tijd voelde ik mij goed. Ik was ongeveer tot 80 kilo afgevallen en dat vond ik prima. De afgelopen maanden ben ik wel weer wat kilo's aangekomen.

Echter in twee weken tijd ben ik 6 kilo afgevallen. Mijn klachten zijn ruim drie weken geleden begonnen. Ik kreeg een heftige pijnaanval rechts bovenin mijn buik. De aanval duurde 4 uur. Ik ben de dag erna naar de huisarts gegaan en die gaf aan dat het mijn darmen zijn geweest. Zelf vond ik dat wel een wat vreemd verhaal, maar goed ik heb zo'n zelfde pijnaanval niet meer gehad. Sinds die pijnaanval kreeg ik ook problemen met mijn stoelgang. Die werd zeer onregelmatig en veranderde van structuur en kleur (licht en plakkerig). Ook kreeg ik pijn als ik gegeten had. De pijn lijkt in mijn maag te zitten en uit te stralen naar links. Ook heb ik vaak steken in mijn zij en straalt de pijn uit naar mijn rug. Ik boer heel veel en ben heel winderig. Eerst ging ik nog 2/3 keer per week naar de wc, maar nu is het alweer 8 dagen geleden. Als ik gegeten heb krijg ik hartkloppingen, heb bijna geen eetlust meer en moet mijzelf dwingen om te eten. Als ik wat gegeten heb hoor ik het links bovenin mijn buik heel erg rommelen. Dit heb al maanden. Bij vet eten heb ik meer pijn.

Bloedonderzoek heeft niets uitgewezen en ook op de echo was niets te zien. Zelf vermoedde ik nl. dat ik galstenen had. Maar dit is niet het geval.