Plastische chirurgie 😑

Wat mag je en kun je eten en drinken, hoeveel kun je vermageren, Dumpings, zwanger worden enzovoort.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
gezelli72
Berichten: 1
Lid geworden op: 14-02-2017 13:52

Plastische chirurgie 😑

Bericht door gezelli72 » 14-02-2017 14:21

Ik ben in april 2015 geopereerd, binnen 7 maanden was ik op mijn streefgewicht. Wat zowel Ra-medical als ik niet hadden verwacht hahahaoen begon het wachten, moet zeggen had er total geen moeite mee om op mijn streefgewicht te blijven.
Vorig jaar oktober dan eindelijk een jaar op m'n streefgewicht, dus mocht ik een afspraak maken bij de plastische chirurg. Al vrij snel kon ik bij ze terecht en zij vond het noodzakelijk dat ik dermolipectomie van m'n bovenarmen, dermolipectomie van bovenbenen en abdominoplastiek zou krijgen. Dus aangevraagd bij unive.
Tot 2x aan toe een afwijzing, want ik voldoe niet aan de regels die de overheid heeft opgegeven.
Zoals jullie snappen baal ik hier echt gigantisch van!

Nu vraag ik mij af bij welke verzekering deze operaties wel vergoedt worden? En heeft er iemand deze operaties al ondergaan en hoe is dat bevallen
DanielleJailynn
Berichten: 14
Lid geworden op: 19-02-2015 09:56

Bericht door DanielleJailynn » 19-02-2017 10:38

Jeetje wat verschrikkelijk dat het niet vergoed word.. We hebben er zo hard voor gewerkt, iedereen verdiend die laatste stap! Ik heb deze week mijn goedkeuring gekregen voor een buikwandcorrectie met fleur de lis, reven vd spieren en schaamheuvel word ook gelift.. Ik zit bij de Friesland, een van de moeilijkste.. Dus ging er echt vanuit dat ik afgewezen zou worden! Maar ik ben blij dat hun ook de medische noodzaak van erkennen.. Als ik nergens last van had zou ik het zelf niet doen, en zo ziet de rest dat ook.. Het is alleen frustrerend dat de verzekering die medische noodzaak vaak niet in ziet!
18/02/2015: Screening
10/04/2015: Uitslag screening, JA gekregen
27/04/2015: Beginnen met modifast
18/05/2015: GBP operatie door Dr. Luyer
Afbeelding
Plaats reactie