Buikgriep?

Wat mag je en kun je eten en drinken, hoeveel kun je vermageren, Dumpings, zwanger worden enzovoort.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Esther1972
Berichten: 6
Lid geworden op: 02-10-2017 19:28

Buikgriep?

Bericht door Esther1972 » 22-10-2017 16:56

Heeft iemand ervaring met buikgriep na een gbp? Hoe voelt dat? Is het anders?

Ik ben 14 september geopereerd. 5,5 week geleden nu. Eigenlijk begon ik net een beetje vast te eten nadat ik veel problemen had met mijn slokdarm. Sinds vorige week echter steeds pijn in mijn maag. Nog nooit eerder deze pijn gehad. Lijkt op een soort spierpijn, maar kan het moeilijk beschrijven. Nu hebben veel mensen in mijn omgeving de afgelopen twee weken buikgriep gehad, dus ik hield mijn hart al vast.... Afgelopen dinsdag zijn we een hele dag gezellig bij elkaar geweest. Ik heb echter geen diarree en hoef ook niet te braken.

Nu ben ik wel afgelopen maandag via de huisarts aan antagel beginnen, een drankje om mijn slokdarm rustig te maken en maagzuur te verminderen. Vanwege de heftige maagpijn daar afgelopen donderdag toch maar mee gestopt.

Vraag me nu af of ik ook een buikgriepje zou kunnen hebben. Maar zou wel heel anders zijn dan ik gewend ben..... Jammer want het begon eindelijk een beetje de goede kant op te gaan. Dinsdag heb ik een belafspraak met de verpleegkundige.
Lisje2.0
Berichten: 4
Lid geworden op: 30-09-2017 20:39

Bericht door Lisje2.0 » 23-10-2017 23:09

Helaas kan ik je geen antwoord geven. Wel heel vervelend dat het na de operatie allemaal zo moeizaam verloopt. Sterkte ermee en hopelijk is het zo dinsdag en krijg je antwoorden.
04-10-2017 GBP


Afbeelding
Plaats reactie