Herkenbaar dipje?

Wat mag je en kun je eten en drinken, hoeveel kun je vermageren, Dumpings, zwanger worden enzovoort.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Yumi
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-01-2018 20:19

Herkenbaar dipje?

Bericht door Yumi » 05-06-2018 13:52

Het is vandaag precies een week geleden dat ik geopereerd ben, zo ver ik dat kan beoordelen gaat mijn herstel goed en heb ik niets te klagen maar ik voel me zo ongelooflijk engerieloos. Ik ben echt zo slap als een vaatdoek, ik probeer zoveel mogelijk mijn rust te pakken maar heb ook 2 kleintjes rondlopen dus dat lukt niet altijd even goed.
Elke maaltijd bestaat uit eiwitten vooral uit zuivel en ik vraag me af of ik daar nog winst op kan behalen? Ook drink ik tussendoor ook eiwitten.
ik eet eigenlijk vooral kwark, Skyr, Melkunie proteïne kwark etc. Ik heb een vriezer vol staan met verse soepjes vol met kip maar het idee van die soep staat mij helemaal niet aan. Ook gepureerd vlees trekt mij totaal niet.
Ik denk niet dat ik het nog een week volhoud op wat ik nu doe, ik voel mijn spierkracht en conditie gewoon steeds meer verdwijnen en de moed zakt mij een beetje in de schoenen..
Is dit een welbekend dipje en hebben jullie hier ook ervaring mee of kan ik het beter op een andere manier aanpakken ? :roll:
loesje1980
Berichten: 105
Lid geworden op: 23-06-2017 12:53

Bericht door loesje1980 » 05-06-2018 14:03

Misschien mis je gewoon zout ? Ik knapte erg op van gewone opkikker boullion.

Afbeelding












02-02-2018 sleeve operatie rijnstate
lengte 1.60, leeftijd 38
Yumi
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-01-2018 20:19

Bericht door Yumi » 05-06-2018 14:18

loesje1980 schreef:Misschien mis je gewoon zout ? Ik knapte erg op van gewone opkikker boullion.
Ja misschien moet ik die dan maar wat vaker nemen. Bedankt:)
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 05-06-2018 15:14

En het is even vloeken in de kerk, maar neem een keer wat honing ergens in.
Een beetje suiker wil ook wel eens helpen.
Je hebt het misschien gewoon even nodig nu.
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Bloemschikkertje
Berichten: 525
Lid geworden op: 26-10-2017 09:25

Bericht door Bloemschikkertje » 06-06-2018 08:31

Yumi het is nog maar zo kort na je operatie die heel zwaar is geweest, ik lees dat je 2 kleintjes hebt rondlopen, ik denk dat je echt aan jezelf moet denken en de nodige hulp zoeken met die kleintjes, kleintjes zijn zo al zo vermoeiend laat staan na deze zware operatie. Je hebt echt al je energie (wat je nog hebt) nodig om te herstellen er is zoveel veranderd voor je lichaam.

Wat je van soep schrijft is heel herkenbaar, soep staat mij nu na 4 maand nog steeds tegen.

Veel sterkte met je herstel, het gaat echt stilaan wel beter.
bye bye BACTERIE .... GBP operatie op 25/01/2018

Afbeelding
Plaats reactie