Vliegen na operatie?

Wat mag je en kun je eten en drinken, hoeveel kun je vermageren, Dumpings, zwanger worden enzovoort.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
mariellewarrink
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-07-2023 00:19

Vliegen na operatie?

Bericht door mariellewarrink » 30-07-2023 00:25

Hi allemaal! Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd aan een gastric bypass. Mijn kiwi en ik doen het erg goed. Nog wel een beetje last van druk net onder m'n borstkas, af en toe hoge hartslag, maar verder gaat alles heel goed. Ik kan eindelijk ook weer wat 'eten', die vloeibare periode vond ik niet heel lekker. Maar goed, nu kom ik dus met m'n vraag. Ik studeer in de VS en mijn tweede schooljaar begint over 3 weekjes. Ik zou dus 19 aug weer terug vliegen, wat ongeveer 3.5 tot 4 weekjes na m'n operatie zit. (3 dagen te kort voor 4 weken). Mijn chirurg zei dat dit opzich geen probleem is. Maar ik merk dat ik toch stiekem wel gespannen ben. Zou dit oke te doen zijn of niet? Ik heb sowieso een speciale maaltijd aangevraagd, en neem zelf ook snacks mee. En qua drinken meestal gewoon water/koude thee. En de trombose prikken neem ik mee en zet ik van te voren, voordat ik ga vliegen zodat ik niet helemaal moeilijk moet lopen doen in het vliegtuig. Tips/reacties zou ik erg op prijs stellen!
Smallebartje
Berichten: 2
Lid geworden op: 30-07-2023 12:12

Re: Vliegen na operatie?

Bericht door Smallebartje » 30-07-2023 12:43

Ik ben ook nieuw hier en 5 juli een gbp gehad. Dus heel veel ervaring heb ik niet... Ik zou op je chirurg vertrouwen, die moet het toch weten lijkt me. Het ziet er iig naar uit dat je je prima voorbereid!
Succes met je studie (gaaf in Amerika!) en je gewichtsverlies!
Plaats reactie