Terugvallen in oude gewoontes; herkenbaar of niet?

Wat mag je en kun je eten en drinken, hoeveel kun je vermageren, Dumpings, zwanger worden enzovoort.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Rianne
Berichten: 61
Lid geworden op: 03-07-2011 23:22

Terugvallen in oude gewoontes; herkenbaar of niet?

Bericht door Rianne » 15-08-2011 18:32

Dag allemaal!

Heb al eerder iets gepost over de psychische kant van de operatie, daar had ik ook een poll bij gedaan.
Het bleek dat 10 van de 15 mensen die hadden gereageerd wel herkende dat het na de operatie niet altijd makkelijk is.

Ik heb net een 'met de billen bloot' stukje geschreven op mijn blog over het terugvallen in oude gewoontes.
http://www.123website.nl/RiannesBlog/56880262

Hoewel het allemaal best goed gaat, ben nu na 7 weken van 125 naar 112 kilo gegaan, merk ik dat ik nog steeds een emotie-eter ben en behoefte heb om te snaaien en hier ook een aantal keer gehoor aan heb gegeven.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie op mijn verhaaltje en reageer gerust in het gastenboek of hier als jullie goede tips hebben voor me!

Sowieso ga ik mij aanmelden voor postoperatieve therapie bij PsyQ in Rotterdam, heb daar ooit een goede sociotherapeut gehad, Elma, misschien kennen jullie haar ook?

Greetx
Rianne

Afbeelding
Start gewicht 125 kilo
Intakegesprek 4 maart 2011
Geopereerd op 27 juni 2011
Slotervaart Ziekenhuis Amsterdam. (Dr. Brauw)
Plaats reactie