Wat eten/aten jullie de 2 weken vloeibaar na de operatie?

Post hier je wat je zoal eet op een dag.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Miraaa
Berichten: 6
Lid geworden op: 31-07-2016 22:45

Bericht door Miraaa » 01-08-2016 20:50

Mdk schreef:
Mag maar binnen een maand vlees eten , wissel de yoghurt eens af met zo fruitpapje voor baby's tot 4 maanden en versgemaakte soep
Tegen mij is hier niets over gezegd, (st fransciscus), .... Alles mag, mits het maar door een rietje past was het advies...
En fruithapjes zijn zo makkelijk zelf te maken.... Lekker vers,....meloen, banaan, sinasappel sap, aarbeien etc
.....Alles in de blender en je heb een heerlijke smooty
Mdk
Berichten: 17
Lid geworden op: 31-07-2016 19:16

Bericht door Mdk » 02-08-2016 07:09

Miraaa schreef:
Mdk schreef:
Mag maar binnen een maand vlees eten , wissel de yoghurt eens af met zo fruitpapje voor baby's tot 4 maanden en versgemaakte soep
Tegen mij is hier niets over gezegd, (st fransciscus), .... Alles mag, mits het maar door een rietje past was het advies...
En fruithapjes zijn zo makkelijk zelf te maken.... Lekker vers,....meloen, banaan, sinasappel sap, aarbeien etc
.....Alles in de blender en je heb een heerlijke smooty
Beschuit mag ook kreeg dat zelf in het ziekenhuis de dag na de operatie eerst water erna beschuit en yoghurt
Tessy14
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-02-2017 08:57

Bericht door Tessy14 » 14-02-2017 16:58

Ik mag ook alles eten,wel opletten en heel goed kauwen. Ook nog geen zware kost. De diëtiste zei je moet jezelf zien als een baby die voor het eerst vast voedsel gaat eten, kleine beetjes proberen gaat het niet dan de volgende week nog eens proberen. Ben nu 5 dagen geleden geopereerd. Ik eet wat beschuit, pap en vanavond ga ik een eitje proberen. Dus nog niet echt spectaculair eerst maar eens wennen aan alles.heb ook nog niet zo'n zin in alles.
Plaats reactie