eet ik dan toch echt te weinig?

Post hier je wat je zoal eet op een dag.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

De nog te zware
Berichten: 7808
Lid geworden op: 22-03-2013 13:59

Bericht door De nog te zware » 16-01-2017 18:28

Eiwit: 0.9 gram eiwit per kilo (gezond) BMI per dag.

Bij een vrouw ligt dat rond de 60 gram eiwit per dag, zal bij een man rond de 70-80 gram liggen?

Ook groenten, peulvruchten, een ei, sportshakes, zuivelprodukten bevatten veel eiwitten, kwestie van de juiste zoeken, kopen, eten/drinken.

Je hebt het goed dat een kind van 3 dezelfde hoeveelheid eet, als jij het eerste half jaar.

Maar we kunnen het jou allemaal wel vertellen, als je vriendin de boodschappen en het koken doet.....veranderd er niet veel.

Ben zo blij met die coach van je. :lol:
Afbeelding

Startgewicht 13 april 105.5kg
Sleeve 4/5/13 99.5kg
Na drie jaar 62 kg
Na vier jaar 63kg
Bully
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-12-2016 18:30

Bericht door Bully » 16-01-2017 20:02

De nog te zware schreef:Eiwit: 0.9 gram eiwit per kilo (gezond) BMI per dag.

Bij een vrouw ligt dat rond de 60 gram eiwit per dag, zal bij een man rond de 70-80 gram liggen?

Ook groenten, peulvruchten, een ei, sportshakes, zuivelprodukten bevatten veel eiwitten, kwestie van de juiste zoeken, kopen, eten/drinken.

Je hebt het goed dat een kind van 3 dezelfde hoeveelheid eet, als jij het eerste half jaar.

Maar we kunnen het jou allemaal wel vertellen, als je vriendin de boodschappen en het koken doet.....veranderd er niet veel.

Ben zo blij met die coach van je. :lol:
Mijn vriendin volgt momenteel dieet van t boek killerbody dat is PUUR eiwitten dus dat komt mooi uit ga proberen met haar mee te eten dan, zijn altijd wel wat restjes over :-)

Tja mijn coach :-) heb mijn operatie zelf betaald, dacht doe het via een kliniek mooie nazorg en dergelijke maar niet dus...
en ook nog eens stuk meer betaald als ik hier overal lees :-(
Plaats reactie