twijfelen.

Post hier je wat je zoal eet op een dag.

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

RozePudding
Berichten: 94
Lid geworden op: 28-06-2016 08:27

Bericht door RozePudding » 13-12-2017 13:03

Ik had ook meteen vanaf het begin al het idee dat ik best veel kon eten en het duurde even voor ik het volle gevoel herkende.
Eerst was het vooral dat ik niet zo goed durfde te eten.
Van mijn ziekenhuis moest ik een periode van 2 weken gepureerd eten, maar gemalen vlees stond mij zo tegen dat ik vooral geblenderde soep en yoghurt at.
Omdat meerdere mensen gemalen vlees zo vies vonden kregen wij het advies om dan bruine/kidney bonen te gebruiken.
Dan pak je toch iets van eiwitten mee, dus de laatste paar dagen ging ik van de soep over op gepureerde chili con carne maar dan zonder de carne :wink:

Je vindt vanzelf je weg hierin, en als je toch twijfelt kun je altijd je ziekenhuis om advies vragen. Succes
-Juni 2016: Start traject
-15 Februari 2017: Mini gastric bypass

Binnen jaar na operatie gezond bmi en zwanger!
Tijdens zwangerschap 17 kilo aangekomen, binnen 4 weken na bevalling (12 augustus 2018) weer op gewicht.
peetje45
Berichten: 13
Lid geworden op: 27-03-2017 23:18

Bericht door peetje45 » 13-12-2017 19:00

RozePudding schreef:Ik had ook meteen vanaf het begin al het idee dat ik best veel kon eten en het duurde even voor ik het volle gevoel herkende.
Eerst was het vooral dat ik niet zo goed durfde te eten.
Van mijn ziekenhuis moest ik een periode van 2 weken gepureerd eten, maar gemalen vlees stond mij zo tegen dat ik vooral geblenderde soep en yoghurt at.
Omdat meerdere mensen gemalen vlees zo vies vonden kregen wij het advies om dan bruine/kidney bonen te gebruiken.
Dan pak je toch iets van eiwitten mee, dus de laatste paar dagen ging ik van de soep over op gepureerde chili con carne maar dan zonder de carne :wink:

Je vindt vanzelf je weg hierin, en als je toch twijfelt kun je altijd je ziekenhuis om advies vragen. Succes
Dankjewel voor je antwoord. Kijk hier kan ik wat mee.er staan hier zulke rare antwoorden tussen het raakt mij gewoon.het was net of ik het niet goed deed. op een ander topic had ik ook wat geschreven bijna het zelfde t begon al met kom je uit Belgie nou sorry dat slaat nergens op.
peetje45
Berichten: 13
Lid geworden op: 27-03-2017 23:18

Bericht door peetje45 » 13-12-2017 19:06

ik ga deze website verlaten, heb hier geen goed gevoel aan over gehouden,sommige maken rake opmerkingen en daar ben ik niet van gediend.
heb vanmiddag een k middag gehad om wat sommige voor antwoord gaven. ik ben nu morgen 2 weken na operatie en voel me verder goed, hoef geen insuline meer te spuiten al direct na de eerste dag ben al 11,5 kg kwijt met de modifast weken erbij dus t gaat goed hier doe bijna alles volgens de regels maar t kan niet direct allemaal goed gaan. ik zoek het wel uit via een andere weg. De groeten
missmolly
Berichten: 246
Lid geworden op: 11-06-2017 19:08

Bericht door missmolly » 14-12-2017 10:20

De vraag of je uit België komt is helemaal niet zo raar, gezien de instructies tussen BE en NL nogal eens erg durven verschillen. Zelfs tussen de ziekenhuizen in NL zit verschil in instructies.


Doei, en veel succes.
12/10/2017: operatie GBP
Afbeelding
Gebruikersavatar
Tigger
Berichten: 1901
Lid geworden op: 01-07-2016 13:26

Bericht door Tigger » 14-12-2017 10:27

Laat maar...
Ik wil graag helpen, maar ik laat niemand op zo'n toon tegen mij praten...
Als ik dingen anders doe dan jij, wil dat nog niet zeggen, dat ik ze fout doe.

Afbeelding


3/1/17 Sleeve, Spanje
Bloemschikkertje
Berichten: 525
Lid geworden op: 26-10-2017 09:25

Bericht door Bloemschikkertje » 14-12-2017 12:56

Niet aantrekken Tigger, je hebt niets verkeerd gedaan, haar reacties spreken voor zich.
bye bye BACTERIE .... GBP operatie op 25/01/2018

Afbeelding
Plaats reactie