AZ Sint Jan in Brugge (dr Dillemans)

Hier kan er informatie gepost worden over de ziekenhuizen en de artsen

Moderators: Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger, Jeannette, Tigger

Plaats reactie
Sleeve2
Berichten: 23
Lid geworden op: 29-03-2019 08:22

AZ Sint Jan in Brugge (dr Dillemans)

Bericht door Sleeve2 » 02-04-2019 20:22

Ik zag deze er niet bij... maar is toch een hele belangrijke denk ik?

Tips voor Brugge:
Handdoek mee, die hebben ze daar niet!! Ook washandje. Of, dat deed ik, pak babydoekjes. Kan je je zelfs op bed snel even opfrissen, en hup weg als je klaar bent. Ideaal!
En je mag er douchen als je je douchepleisters hebt... maar de douche zit op de gang en niet op je kamer! Dat moet je dus wel even weten. Bij deze!
Belangrijke tip: als je vroeg moet komen ... om 7 uur... kom dan om half 7. Anders kom je om 7 uur en zijn er al 40 wachtenden voor je in de hal beneden. En dat is niet leuk op je operatiedag.
Denk aan een lang snoer voor je telefoon. De stopcontacten zitten ver van je bed!
Neem een verstuiver met water mee. Die krijg je ook wel hoor maar je moet er om vragen en na de operatie ben je misschien te duf. Fijn als je die zelf hebt. Is soms bij lidl ook te koop. Zij hebben er 1 van Evian. Omdat je niet mag drinken eerste dag kun je zo toch je mond minder droog maken.
Handengel had ik ook mee, om steeds te doen als verpleging was geweest. Gewoon, lekker hygiënisch.


Nog een laatste, ik dacht er pas later aan: je hebt een kluisje op je kamer. Dus je kunt gewoon je paspoort, geld, tablet en of telefoon daar neerleggen. Ik wist dat niet van te voren en kwam alleen, dus was blij dat ik mijn spullen daar kwijt kon.

Heelkunde is mooi gerenoveerd, je ligt er erg netjes. Ik vond de verpleging goed. Parkeren is betaald maar kost weinig.
Sleeve 1: 18 augustus 2016
Sleeve redo: 27 maart 2019, gewicht 73,3
Plaats reactie